neděle 6. října 2013

Jiří Plos

Třetím v pořadí je jediný a s trochou nadsázky v rámci české architektonické scény patrně nejznámější a zároveň nejvlivnější "ne-architekt" - právník a pedagog PhDr. JUDr. Jiří Plos.


                                                     zdroj: www.cekb.cz


Životopis:












Volební program:






Navržen:


CV a volební program ke stažení také zde.


Další odkazy: 
profil na webu FA ČVUT
> Centrum kvality bydlení
> přednáška "Územní plánovaní na cestě tam a zase zpátky" / Inventura urbanismu 2010
> přednáška "Politiky města" / Inventura urbanismu 2011
> rozhovor v bulletinu ČKA č. 1 / 2012, str. 20-22

Důležité je na závěr ještě zmínit, že studentská komora AS na svém facebookovém profilu ve středu uvedla, že jednohlasně (tzn. všech 5 senátorů) oslovila pro kandidaturu právě Jiřího Plose.

6 komentářů:

  1. Buď jsem někde něco minul nebo špatně čtu, ale studentská komora AS na svém profilu píše pouze, že "studentská komora jako celek pro kandidaturu oslovila JUDr. PhDr. Plose", což nutně nemusí (a dovolím si říct že by ani nemělo!) znamenat, že ho ve výsledku budou jednohlasně volit...
    Marek Jedlinský
    Absolvent FA ČVUT

    OdpovědětVymazat
  2. Studentská komora AS píše, pokud jsem něco nepřehlédl, že "oslovila pro kandidaturu". Já doufám, že to neznamená následné bezpodmínečné volení, protože zavázat se k tomu v době, kdy ještě nebyli známi všichni kandidáti mi nepřijde ideální. Navíc když je tam docela neočekávaný (alespoň pro mě) kandidát jako Robert Votický.
    Jiří Mika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áha, byl jsem předběhnut stejnou myšlenkou :)
      JM

      Vymazat
    2. Pardon, moje chyba, špatná formulace. Omlouvám se, opraveno.

      Vymazat
  3. Jiří Plos kandidát na děkana ? Právník, který si zprivatizoval komoru architektů a zneužíval ji v osobní prospěch svůj a partičky svých kamarádů ? Ted, když se ho konečně podařilo mladým architektům vypudit z komory, chce jeho skupinka ovládnout a vytěžit fakultu architektury ? Jana Sezimová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, oceňuji, že jste se jako první z těch, kteří sem píší podobně znějící komentáře na adresu Jiřího Plose, podepsala a já tak nemusím Váš komentář likvidovat jako ty předešlé. Nicméně vzhledem k tomu, že vznášíte poměrně závažná obvinění, žádám Vás tímto o jejich bližší vysvětlení. Neberte to, prosím, ve zlém, nechci v tuto chvíli vůbec polemizovat, zda jsou Vaše slova odůvodněná či nikoliv, rád bych pouze, aby informace, pokud možno, zazněla kompletní. Děkuji za pochopení.

      Vymazat